Přeskočit obsah

Droid Expenses

Úvod

Droid Outcomes je nástroj s jehož pomocí můžete automatizovat některé činnosti v aplikaci Fakturoid.

Automatizujte proces zpracování nákladů

Aplikace Fakturoid umí náklady. Nicméně celý proces se provádí ručně. S pomocí AI za příplatek umí těžit přijaté faktury, ale pořád musíte provést kontrolu a identifikaci. Bohužel pokud máte náročné požadavky, nebo potřebujete celý proces zjednodušit a automatizovat, Fakturoid vám v tomto nemůže pomoci.

Omezení na straně Fakturoidu:

  • neumí automatizovat zpracování nákladů.
  • nemá systém workflow včetně možnosti schvalování.
  • nemá automatickou detekci nákladů na základě provedených plateb z bankovního účtu.
  • nepodporuje pravidla, například pro scénáře, kdy není vystaven doklad za uhrazenou platbu na základě smluvních podmínek (záloha za služby, rozpis plateb, apod.).
  • nepodporuje pravidla pro automatické schválení plateb mezi interními firemními bankovními účty.

S čím vám pomůže aplikace Droid Expenses

Aplikace Droid vám může pomoci:

  • Plně automatický import výpisu účtu (soubory XML) a vytvoření záznamů nákladů v aplikaci Droid Náklady.
  • Schvalovací proces dle pravidel, který vyžaduje doplnění dokladů a informací o jednotlivých položkách na fakturách včetně výše DPH.
  • Po schválení jednotlivých záznamů nákladů aplikace vytvoří záznamy o nákladech v aplikaci Fakturoid.
  • Volitelně je možné automaticky ignorovat všechny transakce mezi vlastními účty.
  • Aplikace automaticky importuje všechny záznamy z definovaného adresáře.

Parametry automaticky vytvořených Nákladů

  • Záznam je přiřazen dodavateli Neznámý dodavatel.
  • Záznam je označen jako zaplacený.
  • Datum vystavení, Přijetí a DUZP jsou nastaveny na den transakce, dle záznamů banky.
  • Pokud se jedná o platbu převodem:
    • Pokud platba obsahuje VS, je daný VS uveden v záznamu.
    • Do komentáře je uvedeno číslo účtu, kam transakce odešla.
  • Pokud se jedná o platbu kartou:
    • v záznamu je uveden komentář o platbě kartou z banky.

Plánované nové funkce

V nové verzi aplikace plánujeme tyto nové funkce:

  • Automatická detekce transakcí na základě:
    • číslo účtu,
    • variabilní symbol,
    • komentář u platby kartou.
  • Tvorba reportů o provedené operaci a zaslání emailem.
  • Automatický režim (podpora běhu v bezobslužném režimu na serverech).
  • Drobná zlepšení stability při přenosu dat po internetu.

Pokud vám nějaká funkce v aplikaci chybí, rádi vám aplikaci upravíme na míru. Více informací o vývoji aplikací na zakázku >>

Systémové požadavky

Aplikace je napsána v .NET Core, může tedy teoreticky běžet i v Linuxu, primárně je však vývoj a provoz aplikace zaměřen na platformu Microsoft Windows.

Aplikace vyžaduje pro svůj běh následující:

  • Procesor kompatibilní s platformou x64 (64-bit), na frekvenci 3 GHz a minimálně 4 jádry.
  • 8 GB operační paměti RAM jako minimum. Doporučeno je 16 GB operační paměti RAM, nebo více.
  • Operační systém Microsoft Windows, nebo Microsoft Windows Server pro platformu x64 (64-bit).
  • 500 MB volného místa na pevném disku pro instalaci a používání aplikace.
  • Pro použití aplikace je třeba mít aktivní připojení k internetu.

Podporované operační systémy

Aplikace vyžaduje pro svůj běh následující:

  • Windows 10, Pro/Enterprise, nebo
  • Windows 11, Pro/Enterprise, nebo
  • Windows Server 2019, Standard/Datacenter, nebo
  • Windows Server 2022, Standard/Datacenter.

Podporována je pouze 64-bit (x64) platforma.

Windows Server Core a Windows Server Nano jsou podporovány, pouze na vyžádání.

Systémy Windows for ARM, Windows 10 IoT nejsou podporovány.

Kontakt

V případě zájmu nás prosím kontaktujte.